La CGT denuncia que Joan XXIII ha tancat sis llits més en els darrers 15 dies. El sindicat ha organitzat un nou acte de protesta contra les retallades. Un grup de treballadors s’han encadenat al vestíbul de l’hospital per simbolitzar les restriccions amb què es troben a l’hora de treballar. Soledad Artacho, representant de la CGT, explica que la situació s’està agreujant aquests dies per la vaga d’ambulàncies. Tem també que el proper tancament d’ambulatoris durant la nit arribi a col·lapsar les urgències de l’hospital. Els propers dies els treballadors de Joan XXIII decidiran si organitzen una nova tancada a l’hospital o bé si segueixen amb les concentracions que s’hi fan regularment.
Un grup de treballadors s’encadenen al vestíbul de Joan XXIII
