El Palau de Congressos de Tarragona acollirà l’espectacle “Pasaje a los Tiempos” interpretat per l’orquestra Universal Symphony. L’actuació tindrà lloc el proper 8 de maig a les 21 h. Es tracta d’una representació de les millors bandes sonores de la història. Es podrà escoltar la música d’“Star Wars”, “Titanic”, “Pirates del Carib”, “Allò que el Vent s’endugué”, “Joc de Trons”, “La llista de Schindler”, o “Gladiator”, entre d’altres.

“Pasaje a los tiempos” és, a més, un espectacle audiovisual amb una impressionant posada en escena amb efectes especials o projeccions en 3D.

L’espectacle té una durada de dues hores.

Les entrades per l’espectacle ja estan a la venda a www.taquillaweb.es i a les botigues Shiva Music (C/ Cós del Bou, 15 de Tarragona) i Discos Qui’k (C/ Sant Joan, 16 de Reus) a un preu d’entre 22 i 44 euros (despeses de gestió no incloses).