Tècnics de RENFE i ADIF investiguen les causes del descarrilament del tren de mercaderies que s’ha produït aquest dimarts al matí a l’entrada de l’estació de Tarragona, a l’alçada de la plaça dels Carros.L’accident No ha causat ferits ni cap fuita de gas butà que era el producte que transportava el comboi de 10 vagons i 900 tones de pes.Els fets s’han produït poc abans de les 12 del migdia quan un vagó d’aquest tren que feia el recorregut Tarragona-Granollers s’ha sortit de la via però sense arribar a bolcar. A les quatre de la tarda, el ferrocarril ha pogut encarrilar-se i transportar-se fins a l’Estació de Classificació de Tarragona on serà reparat. RENFE ha explicat que l’avaria s’ha localitzat en els eixos del vagó. El cap de guàrdia dels bombers a Tarragona, Carles Font, diu que el descarrilament s’ha registrat quan el tren canviava de via.S’ha avisat el Centre d’Emergències de Catalunya però No ha calgut activar cap Pla. L’incident ha generat molta expectació a la zona i ha mobilitzat diferents efectius de la Policia Local i Bombers.Fins a la zona s’ha desplaçat també el tinent d’alcalde de territori, Jordi Sendra, que ha explicat com s’ha actuat.Segons ha comunicat RENFE s’han produït retards en la circulació d’altres trens que havien de transitar per la zona. No s’ha fet necessari suprimir el pas a nivell que hi ha a la plaça dels Carros.