Un veí de Tarragona ha denunciat formalment davant la Guardia Urbana un incident greu a les obres del Teatre Tarragona que ha acabat en un simple ensurt.L’home passejava per la vorera de la Rambla Nova on es construeix el nou equipament quan ha caigut una biga de ferro al carrer.El material, que possiblement, s’ha deslligat ha anat a parar als peus del veí però sense causar-li ferides.Els fets han tingut lloc poc abans de tres quarts de 3 de la tarda quan hi havia poca gent en aquesta vorera del passeig.L’home ha pogut apartar-se a temps després dels crits d’alerta dels treballadors d’aquestes obres.Josep Maria Gómez ha posat en coneixement de la Guardia Urbana la incidència per evitar que aquesta es pugui repetir. En declaracions a Tarragona Ràdio, Gómez ha demanat que s’acompleixin o s’incrementin les mesures de seguretat d’aquesta actuació en un projecte públic.Les obres del teatre Tarragona s’enllestiran la primavera de 2010 segons les previsions de l’ajuntament de Tarragona.
