Una dona de la demarcació de Tarragona de 53 anys ha mort després de quedar atrapada per una allau a la regió d’Ushguli, a l’Alta Svanetia, a Geòrgia, prop de la frontera amb Rússia. La víctima formava part d’una expedició de sis persones, totes elles catalanes, segons ha pogut confirmar l’Agència Catalana de Notícies (ACN).
Fonts del Ministeri d’Afers Exteriors, segons avança TV3, han explicat que la representació diplomàtica d’Espanya a Geòrgia està fent gestions amb les autoritats locals per prestar tota l’assistència consular necessària als afectats. El delegat del govern espanyol a Catalunya, Carlos Prieto, ha informat que està seguint la situació:
Es tracta del segon accident d’aquest tipus en 15 dies. L’11 de març, un altre català, veí de Sant Joan de les Abadesses, va morir a Armènia també atrapat per una allau. En aquest cas, l’expedició estava formada per nou catalans. Set van resultar ferits i el vuitè, il·lès. Fonts del Ministeri d’Afers Exteriors han explicat que la representació diplomàtica d’Espanya a Geòrgia està realitzant les gestions oportunes amb les autoritats locals per prestar tota l’assistència consular necessària als afectats.
(SEGUIRÀ AMPLIACIÓ)
- Interior aportarà “matisos importants” a la visió del jutjat sobre l’actuació amb el pistoler de Tarragona
- Vergüenza Ajena, un vespreig sènior i un taller de capgrossos, ingredients de les festes de la Unió a Sant Pere i Sant Pau
- Un Nàstic reforçat visita Cartagena en el primer desplaçament de la temporada
- La Peonada Popular de Santa Tecla celebrarà la seva 46a edició
- Tarragona es mobilitza per exigir el compliment de la llei sobre gats comunitaris
