Ha estat aquesta matinada, quan ha plogut amb molta intensitat a la ciutat de Tarragona i ha provocat, inclús, aquesta mànega marina que ha afectat el Club. Aquest fenomen va fer que part de la flota d’embarcacions de rem i petites llanxes sortissin volant i acabessin desplaçades, en algun cas, fins a una petita platja que hi ha fora de l’escullera. De fet, algun d’aquests vaixells ha acabat enfonsat en els molls del club o virats.
El Club s’ha emportat la pitjor part d’aquesta mànega marina que ha tocat terra. Que per les imatges que s’estan publicant situen el fenomen dins del Port de Tarragona a la zona del pont mòbil.
El Club ha demanat ajuda a tota aquella persona que pugui apropar-se a les seves instal·lacions per endreçar tot i poder recuperar la normalitat en aquesta època estival on l’activitat no s’atura.
Més notícies:
- Viñuales defensa que els nouvinguts són “imprescindibles” pel futur de Catalunya en l’acte de la Diada
- Marilena Estarellas: “A Suïssa ja hi ha 11.000 vaixells elèctrics a tot el país”
- El Banc d’Espanya fa memòria dels estralls causats per la DANA a València
- Circ a l’Anella Mediterrània i grans noms a la programació de tardor-hivern d’arts escèniques
- Detingut a Tarragona un home per enganyar i extorsionar una desena d’empresaris