Activat en fase de prealerta el Plaseqta per una petita fuita d’amoníac en una empresa del Polígon Sud de Tarragona. Segons Protecció Civil la fuita ha estat aturada i sense cap afectació personal.
Una prealerta que s’activa quan es produeix un accident sense danys personals ni dins ni fora de les instal·lacions afectades. Els Bombers han desplaçat 4 dotacions i s’han afegit a les feines dels Bombers del Parc Químic que estan revisant la instal·lació. Amb tot, la fuita ja està neutralitzada.
Més notícies:
- Joseda Menargues reforça el lateral dret del Nàstic
- Tarragona recorda els tres nois ofegats a l’Arrabassada en un emotiu minut de silenci
- Mor el tercer menor que va ser rescatat de l’aigua en l’ofegament de divendres a l’Arrabassada
- L’Ajuntament decreta tres dies de dol per la mort de dos menors després d’ofegar-se a la platja
- Shinnosuke Katsushima s’incorpora al Nàstic per les dues properes temporades
