Una cerveseria tarragonina s’uneix al projecte COBEER-19, Una marca creada amb l’objectiu de destinar el 19% dels beneficis per recaptar fons per a entitats locals davant la crisi sanitària.

En un principi el promotor del projecte, David Serrano pretenia que hi participessin 19 cerveseries artesanes. Però aviat s’hi van unir moltes més, arribant a les 46 empreses de diferents punts de l’estat espanyol. Per aquest motiu es va decidir que els fons anirien destinats a entitats locals de cada cerveseria.

Serrano també ha reivindicat la unió del sector cerverser artesà en un moment de crisi com l’actual i fer arribar al consumidor la importància del consum local i de proximitat.