L’Empresa Espimsa, els venedors del Mercat Central i els càmpings de la ciutat es mostren satisfets amb la resposta obtinguda en els primers quinze dies de la campanya “Summerlove”. És la segona edició d’aquesta iniciativa que busca vincular els productes locals de qualitat amb els visitants que s’allotgen en càmpings.
Els turistes reben una bossa distintiva que els aporta diferents beneficis si van a comprar al Mercat Central de Tarragona.
D’entrada, tenen dues hores gratuïtes de pàrquing. A més, si superen els 30 euros de compra, reben un tiquet per gastar 3 euros més en adquisició de més productes.
El president de l’Associació de càmpings de la ciutat, Joan Antón, explica que l’objectiu bàsic és vincular els turistes amb el mercat.
La regidora de comerç i turisme i presidenta d’Espimsa, Patrícia Anton, ha destacat, a Tarragona Ràdio, la importància de donar a conèixer als visitants els productes de qualitat de la terra.
Amb la campanya SummerLove els usuaris del càmpings tindran la possibilitat de deixar la seva compra en una consigna refrigerada i així, si volen, poden anar a passejar per Tarragona. Aquest és el segon any que es realitza aquesta campanya que l’any passat ja van poder gaudir prop de 3.000 famílies.