Veïns de Paiporta han llançat fang contra la comitiva encapçalada pel rei Felip VI; el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i el de la Generalitat Valenciana, Carlos Mazón. Les tres autoritats, acompanyades de la reina Letizia, tenien previst de visitar aquest diumenge aquesta localitat i la de Xiva, greument afectades per la gota freda d’aquesta setmana. La visita ha estat molt tensa i ha estat rebuda amb crits de veïns que han increpat el rei, que ha acabat tacat de fang. També ha rebut Mazón, a qui han exigit la dimissió i han acusat d’“assassí”.

La Guàrdia Civil s’ha desplegat muntada a cavall a la zona i s’han disposat diversos paraigües i agents a peu per intentar evitar que els assistents i el fang arribessin a Felip VI i la reina Letizia. Tot i això, els reis han fet una volta i s’han adreçat, tacats, a alguns dels veïns, que s’hi han abraçat. Els ciutadans han retret que no hi veiessin el president espanyol cridant-li “on és Sánchez”.
Els ciutadans de Paiporta estan descontents per la resposta a la destrucció provocada per la dana. El temporal ha provocat desbordaments de rieres i torrents que han devastat diversos municipis del País Valencià i han provocat més de 200 morts.
- Obertes les inscripcions per la Caminada Popular d’Hivern Asperger-TEA i el 5è Trail Tarragona
- Un projecte europeu liderat per la URV fomenta un model d’enoturisme més sostenible i innovador
- “Vides que cultiven futur: Hondures avança!” convida a reflexionar sobre la importància de la cooperació internacional
- El Teatre Tarragona acull la nova producció ‘La jove Aïda’ del Liceu
- El MAMT celebra els 50 anys amb exposicions de Jujol i de Julio Antonio
