l’ entrenador grana apunta a que els tarragonins sempre surten a guanyar fins i tot  en situacions límit que s’ han viscut  lluny del Nou Estadi. Respon de aquesta forma a les proves que ahir va fer  en l’ entrenament amb 3 jugadors d’ atac.

El principal interrogant es centra en un dels jugadors  que podria utilitzar, jan luc  que té problemes físics . moreno  desconeix si  l’ atacant arribarà a temps.

Els granes en cas de guanyar es podrien situar líders, una importància relativa per al mister grana. Diu   però que ell és considera un guanyador  i que li esta be situar- se com primer  classificat com es podria donar  acabada aquesta jornada

L’ Alcoià  rival diumenge i que forma  part del grups d’ equips    que han fet un tram  inicial de lliga exigent per els granes. . Vicente  moreno  tot i no sumar- ho tot esta content

El partit diumenge, quart  per els granes a casa serà diumenge  a les sis de la tarda