Rubén Viñuales es veu fort per continuar com alcalde i pensa que «el millor està per venir». A un any per les eleccions municipals, el batlle socialista treu pit de la feina feta aquests 3 anys i destaca l’estabilitat que ha aportat a l’Ajuntament de Tarragona tot i estar en minoria. N’ha parlat en una entrevista a Tarragona Ràdio, on també ha repassat els projectes «transformadors» assolits i els que seran notícia en els propers mesos.

«Potser sóc una mica repetitiu, però tinc clar que la millor manera de fer campanya, quan estàs al govern, és governar bé». És la resposta de l’alcalde de Tarragona quan se li pregunta per com s’imagina la propera campanya de les municipals. L’habitatge -molt especialment l’habitatge social-, el transport públic, la neteja -encara, tot i que ‘ja no m’aturen per això’, diu- o l’impuls de projectes enquistats marcaran l’agenda política però Rubén Viñuales prefereix parlar «del dia a dia».

«Els llegats sempre m’han fet por, la gent ha de veure que les coses avancen», diu, i té clar que el que la ciutadania tarragonina copsa és que «hi ha una Tarragona millor que la que ens vam trobar». L’alcalde defensa que han aportat estabilitat en un escenari complex i s’aventura a dir que «el millor està per venir» si els veïns i veïnes li renoven la confiança.

Hi haurà moltes cares noves a la llista del PSC? Segons Viñuales, «els millors fitxatges ja els tinc», de manera que, d’entrada, vol comptar amb bona part de l’equip que ara l’acompanya. A les passades municipals, els socialistes, amb Viñuales al capdavant, van assolir 9 consellers i conselleres.