Visibilitzar el paper de la dona en els jocs de rol i de taula, fomentar la igualtat de gènere i divulgar la cultura lúdica. Aquests són els objectius de la jornada que l’Associació Cultural Club Diògenes Tarragona ha organitzat per aquest dissabte 4 de març. La idea és donar a conèixer els jocs de rol i de taula entre les dones al mateix temps que es ret homenatge a totes les dones jugadores, creadores o il·lustradores.
És per això que l’entitat ha organitzat una jornada lúdica, a partir de les cinc de la tarda, amb una partida de rol adaptada a jugadores novells. En paral·lel també hi haurà una sessió oberta de jocs de taula creats i dissenyats per dones, que facin èmfasi en la visibilització de la dona a la societat o fomentin valors d’igualtat.
La vicepresidenta del Club Diogenes Tarragona, Sònia Martínez, ha lamentat la manca de dones referents en el món del rol i els jocs de taula encara molt masculinitzat.
Les partides es faran al local de l’Associació Lúdica i Cultural Club Diògenes Tarragona, a la Plaça Carles Llorach i per apuntar-s’hi caldrà enviar un correu electrònic a clubdiogenestarragona@gmail.com.
Més notícies:
- El Nàstic i el Korona Kielce han tancat el traspàs del davanter Antoñín
- Marcos Baselga, un altre futbolista gol pel Nàstic
- Una jornada fa accessible el patrimoni arquitectònic a persones amb disfunció visual
- Les exportacions de les empreses de la demarcació de Tarragona van recular un 2,8% durant el mes de maig
- A licitació la rehabilitació de ferm de la carretera del polígon Francolí