Visitar el claustre de la Catedral de Tarragona serà possible el pròxim divendres 10 de setembre a les 18 hores. S’han obert les inscripcions que aquesta visita guiada que permetrà conèixer el recinte edificat al voltant de l’any 1.200.
El claustre de la Catedral de Santa Tecla de Tarragona és un dels més solemnes i amables del patrimoni cultural. Catalonia Sacra proposa una visita guiada per conèixer una obra del que es podria atribuir a l’anomenat «primer gòtic» i que va ser edificat en pocs anys, al voltant del 1.200, a mesura que s’anava construint la Catedral.
Aquesta activitat és proposada per l’Arquebisbat de Tarragona i començarà a les 18 hores i estarà conduïda per Mn. Antoni Martínez Subías, canonge responsable del patrimoni artístic de la catedral i profund coneixedor de l’edifici i de la seva història. La visita guiada es farà seguint els protocols anti-COVID-19 i requereix reserva de plaça (https://www.cataloniasacra.cat/agenda/detall/info/542).
Més notícies:
- L’OMAC honora Pau Casals en la seva estrena a Tarragona
- La fira de tallers científics desembarca de nou a la plaça Corsini
- El Correfoc posa punt final a unes festes de Santa Tecla “vibrants i participatives”
- La Guàrdia Urbana deté l’autor del furt d’un telèfon móbil a l’Arrabassada
- Antonio “Chiqui” Barros, nou entrenador del primer equip del TGN Bàsquet pel projecte a LLiga Femenina 2
