Visites guiades a diverses galeries de Tarragona en la vuitena edició de «Viatge a la Constel·lació Museu». Les institucions culturals de Tarragona obriran les seves portes durant la Nit dels Museus, que se celebra aquest dissabte.
La iniciativa commemora el Dia Internacional dels Museus i ofereix una visita guiada per diverses galeries de la ciutat durant la tarda i la nit d’aquest dissabte. La ruta tindrà una durada de dues hores i mitja aproximadament. Es podrà seguir des de quatre grups diferents, d’unes cinquanta persones. Cada centre comptarà amb una peça diferent que complementa el concepte triat enguany: «El poder dels Museus».
Mònica Borrell, directora del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona,
A banda de la visita guiada, també es podrà dur a terme la ruta de manera autònoma durant aquest dissabte i dimecres 18 de maig. S’oferirà als participants un àlbum de cromos amb el qual podran anar col·leccionant les peces que recullin en visitar els diversos museus.
Més notícies:
- Jordi Salewski: “Hi ha gent a Eivissa que ha tornat al camp”
- Santi Castellà: “El port pot ser la porta d’entrada de productes que vulguin arribar al centre d’Europa”
- La polarització ideològica marca el posicionament de la ciutadania respecte a la transició energètica, segons la URV
- La Guàrdia Urbana participa en una campanya del SCT dirigida als motoristes
- ECP demana que s’aclareixi l’abatiment d’un gos a l’A-7