Després d’una setmana més que moguda en l’entorn grana l’equip pensa ja només en el partit d’aquest diumenge al Camp Nou davant del Barça que servirà per tancar la primera volta de la lliga. Paco Flores prepara el partit tornant al 4-1-4-1 i per tant al trivot que tant bon resultat li va donar en l’últim desplaçament al Vicente Calderon. Bizzarri estarà a la porteria, el Â?PampaÂ? Calvo i Mingo als laterals, César Navas i Matellan a l’eix de la defensa amb Morales, Generelo i Abel al mig del camp, Juan i Cuéllar en bandes i Portillo serà el jugador més avançat de l’equip. D’aquest onze hi destaquen els retorns de Cuéllar i Portillo i dos debuts. El primer el de César Navas com a central i el segon de l’últim reforç el de l’argentí Â?PampaÂ? Calvo que substitueix al sancionat Manel Ruz al lateral dret. El Â?pampaÂ? debutarà a la primera divisió al Camp Nou i amb la difícil missió de marcar a Ronaldinho, tot i això l’ex de Boca assegura que accepta aquest primer repte amb la samarreta del Nàstic.El que ja no estarà en aquest partit al Camp Nou és Manolo Martínez.Segons el club el jugador alacantí ha tancat la seva cessió al Tenerife on jugarà fins el pròxim 30 de juny i ha renovat per dues temporades per l’equip grana. L’adjunt a la gerència Jordi Ruiz confirmava al Sempre Nàstic la marxa del de Bigastro.El jugador però aquest matí ha volgut matitzar aquesta marxa i ha dit que ell encara no sap res d’aquesta marxa de l’equip fins el 30 de juny com tampoc d’una possible renovació per dues temporades.L’equip farà demà l’última sessió a Tarragona abans de marxar al migdia cap a Barcelona on estarà concentrat fins poc abans del partit de diumenge recordem a les 7 de la tarda al Camp Nou, a partir de les 6 ja podreu escoltar tot el que passi al derbi a Tarragona Ràdio. Per cert que finalment es calcula que uns 4000 aficionats grana acompanyin a l’equip aquest diumenge a l’estadi del Barça. En total la federació de penyes posarà 19 autobusos per aquest desplaçament a Barcelona, un partit que serà el primer de Raül Font com a nou president de la SAD del Nàstic.
Volen donar la sorpresa al Camp Nou
