El Consell de Ministres ha autoritzat la licitació per uns 29,8 milions d’euros d’un contracte per a la conservació i explotació de 98 km de carreteres de la demarcació de Tarragona i les Terres de l’Ebre, principalment l’Ap-7.
La durada del contracte és de dos anys, amb possibilitat de pròrroga de tres anys i una altra addicional d’un màxim de nou mesos. El plec recull actuacions com la vigilància i atenció d’accidents, els serveis viaris hivernals, el control de túnels i comunicacions o el manteniment instal·lacions. S’actuarà a l’autovia AP-7 entre Salou (Tarragonès) i el límit provincial amb Castelló, al llarg de 88 km. També en els enllaços amb la C-44 i l’A-7, a l’Hospitalet de l’Infant, i amb l’A-42, a l’Aldea.
El contracte també inclou les àrees de servei de l’Hospitalet de l’Infant i Baix Ebre. A més, s’implementaran sistemes de senyalització vertical de detecció de velocitat i limitació de velocitat variable a l’autopista AP-7, entre l’Hospitalet de l’Infant i Camarles.
- SOS Costa i Camp de Tarragona organitzen una concentració per salvar els Morrots de la Savinosa
- ERC proposa crear la figura d’un gestor municipal d’autoconsum
- La primera edició de la Blackyard Tarragona arriba aquest divendres
- Un equip liderat per la URV diagnostica el síndrome de Crouzon a un cavaller de Calatrava, mort fa més de 600 anys
- Els pressupostos de 2026, a debat en la tertúlia de Tarragona Ràdio

