Més de 120 persones netejaran aquest diumenge el Bosc de la Marquesa. És una iniciativa organitzada per l’Agrupació Càmpings Tarragona Ciutat i la cadena de supermercats Plusfresc.

La major part d’aquests voluntaris són treballadors i els seus familiars de la cadena de supermercats, arribats des de Lleida, Barcelona i Tarragona.

Per l’Agrupació Càmpings, en el marc de la Setmana de la Natura i del Dia Mundial del Medi Ambient, la iniciativa suposa reforçar el seu compromís amb la cura de l’entorn natural que els acull des de fa més de 60 anys.

L’activitat es dividirà en dues parts: en primer lloc es realitzarà una visita guiada al bosc en col·laboració de una dotzena de monitors de l’Associació Aurora, i seguidament tot el grup procedirà a les tasques de neteja. Jaume Santos, director de l’Associació.

Al finalitzar l’activitat estarà esperant una batukada per animar a totes les persones voluntàries, que a continuació es traslladaran a les instal·lacions del Càmping Las Palmeras.

L’àrea de Recursos Humans de Plusfresc ha dissenyat un pla de voluntariat per millorar el benestar del seu personal i l’empresa ha escollit Tarragona com el seu tret de sortida.

Amb el projecte Empresa Saludable volen donar un pas i contribuir a la millora de l’entorn”, explica Ismael Bertran, cap de Recursos Humans.

A més a més de la pròpia neteja del bosc, la jornada permet la divulgació dels valors de l’entorn, no només naturals sinó també patrimonials, com les torres de guaita, la pedrera de la Creueta o l’embarcador romà de la Roca Plana.