El Parlament de Catalunya ha aprovat la proposta de resolució presentada pel Partit Popular per millorar la seguretat a l’aparcament de l’estació del Camp de Tarragona. El diputat Pere Lluís Huguet ha reclamat incrementar la presència policial fins que s’iniciïn les obres de l’aparcament exterior de l’estació i, també, quan estigui habilitat. “Sembla que el ‘Govern de tothom’ és de tots menys de Tarragona. No és tan difícil que els Mossos d’Esquadra vigilin l’estació”.
Durant la Comissió d’Interior i Seguretat Pública a la cambra catalana d’aquest dimecres a la tarda, Huguet ha reiterat que la situació actual a l’estació d’alta velocitat és insostenible i que representa un greu problema per als usuaris. Amb més d’un milió de passatgers anuals, aquesta infraestructura pateix una manca alarmant d’espais d’aparcament, la qual cosa obliga molt viatgers a estacionar fora del recinte, en zones no habilitades i sense vigilància. “És una vergonya la situació d’aquesta estació. Quan arribes sembla que estiguis en un camp de batalla, amb cotxes cremats i vandalitzats. Així és com cuida la Generalitat a la província de Tarragona”, ha lamentat Huguet.
“Aparcar fora de l’estació suposa un preocupant augment dels episodis de vandalisme i robatoris. Hi ha nombrosos vehicles amb vidres trencats i furts. Moltes persones es troben els seus cotxes amb danys considerables. És un problema que preocupa i que també deteriora la imatge del servei ferroviari”, ha expressat el diputat durant la seva intervenció.
El diputat ha puntualitzat que l’increment del nombre d’usuaris a causa del darrer tall ferroviari per les obres del túnel de Roda de Berà ha empitjorat encara més aquesta problemàtica. “Urgeix una solució immediata per garantir la seguretat dels usuaris i protegir els seus béns. S’ha d’actuar amb determinació per millorar la vigilància a la zona i reforçar les mesures de seguretat per evitar casos de vandalisme i robatoris”, ha explicat Huguet.
Per aquests motius, el Partit Popular ha demanat incrementar la presència dels Mossos d’Esquadra a l’exterior del recinte de l’estació per evitar les escenes de vandalisme en els vehicles estacionats a l’accés de l’estació, sobretot, mentre el Govern inicia les obres de l’aparcament en superfície en els terrenys cedits per l’Ajuntament de la Secuita per evitar el vandalisme que reben els vehicles estacionats i que es mantinguin una vegada finalitzades les obres.
- Els Jocs Special Olympics Tarragona reuniran 1.700 esportistes amb discapacitat intel·lectual d’arreu d’Europa
- Nou servei de recollida de restes vegetals
- La Víbria petita celebra el seu vintè aniversari i lluirà restaurada aquest diumenge al Serrallo
- Maria Fort enceta la primera jornada del Tetafest
- El 112 rep una seixantena de trucades de l’Alt Camp pel fum procedent de la torxa de Dow al polígon nord
