Ja no és TAP. Ara es diu CaixaBank Tarraco Arena. L’entitat financera es converteix en el principal ‘partner’ o soci del recinte, que vol fer “un salt qualitatiu” gràcies a aquesta aliança estratègica. L’objectiu: consolidar-lo com un dels grans equipaments culturals del país.

CaixaBank i Tarraco Arena han signat un acord de col·laboració per als propers quatre anys. Una aposta que busca donar un impuls al recinte cultural, que espera poder programar més i de manera més estable durant tot l’any i seguir portant espectacles de gran nivell. Sense anar més lluny, aquest Nadal Cirque du Soleil hi desembarcarà i ja ha venut unes 9.000 entrades. Però també interessa, i molt, els esdeveniments privats. Josep Maria González, director territorial de CaixaBank a Cataluya, diu que l’acord demostra la seva aposta per la cultura. Esperen que ajudi a fer «un salt qualitatiu».

L’alcalde i vicepresident primer de la Diputació de Tarragona, Rubén Viñuales, pensa que és «una magnífica notícia» per la ciutat i pel territori i ha tret pit del fet de disposar d’un equipament d’aquestes característiques.

Al 2014, fruit d’un altre acord, la Tarraco Arena Plaça va passar a anomenar-se TAP by San Miguel. Ara, a banda dels reptes, hi ha un altre canvi de nom: ja no hi ha TAP per enlloc sinó que passa a ser CaixaBank Tarraco Arena. Els clients de l’entitat financera gaudiran d’avantatges en la compra d’entrades.