Antonio Calle que la temporada passada va jugar cedit al Xerez ha denunciat davant de l’AFE al Nàstic per impagament. El jugador demanda al club grana ja que l’entitat deu actualment 149.000 euros a Antonio Calle de l’última temporada. Aquesta quantitat és la part de la fitxa del jugador de la que es va fer càrrec el Nàstic després de la cessió de Calle al Xerez.El jugador es troba actualment a Tarragona ja que Ferrando no compta amb ell per aquesta temporada i ja no ha estat convocat per fer l’estage de pre-temporada amb l’equip. Des del club es justifica deute amb el jugador dient que aquests149.000 euros son la part del salari d’Antonio Calle que serviria per negociar la possible sortida del jugador del Nàstic.Cal recordar que el davanter madrileny és fins ara el fitxatge més car de la història del club que va pagar a l’Albacete fa dues temporades un milió dos-cents mil euros per incorporar a Calle.El club per tant intentaria recuperar per tant part de la inversió amb un possible traspàs del davanter que aquesta passada campanya a aconseguit l’ascens a primera amb el Xerez. En total han estat 804 els futbolistes que han denunciat als seus clubs per algun tipus d’impagament. Els clubs tindran fins aquest 31 de juliol per a pagar als futbolistes a l’espera d’una possible sanció federativa en cas d’incompliment.Clubs com l’Alacant amb 32 denúncies amb un deute de 3,2 milions d’euros o l’Hércules amb 22 denúncies i 2,4 milions de deute encapçalen la llista que ha fet pública l’AFE. El Nàstic, de fet, figura a la cua de les denúncies amb tant sols la feta per Antonio Calle.