L’àrea de neteja pública de l’Ajuntament ha previst que un camió passi pels punts que s’han habilitat per deixar els arbres. Durant aquest dies s’han recollit unes 40 unitats en les zones que l’àrea de Medi Ambient ha instal·lat per tota la ciutat.Aquest divendres s’han seleccionat 10 d’aquestes arbres per replantar-los al Mur Verd, l’àrea situada entre el polígon sud i els barris de ponent. El tinent d’alcalde responsable de Medi Ambient, Agustí Mallol, ha recordat que els avets que no es poden recuperar es porten a la planta de compostatge del Botarell.L’Ajuntament de Tarragona des que va iniciar la recollida d’avets de Nadal selecciona els que tenen més possibilitats de sobreviure. Aquests arbres són plantats a l’anomenat Mur Verd i cada any s’hi poden replantar entre 15 i 20 unitats.