El president del Govern, Pere Aragonès, ha alertat que s’està en un moment complicat a nivell de contagis de la COVID-19, que s’han incrementat “de manera explosiva”, i d’afectació hospitalària. El president ha avisat que no estem en un moment bo i ha explicat que el Govern prendrà mesures.
Aragonès ha expressat que s’han de prendre decisions per mitigar el nombre de contagis que s’estan produint” i treballaran per fer un equilibri amb “la vida social, econòmica i emocional”. Les noves accions s’anunciaran aquest dilluns o dimarts.
Per la seva banda, el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, ha avisat que la propagació de la variant Delta de la COVID-19 és ‘explosiva i molt ràpida’.
Aragonès i Argimon s’han reunit aquest diumenge amb treballadors de l’Hospital Universitari de Bellvitge.
Més notícies:
- Empat sense gols del Nàstic a Vila-Real (0-0)
- El REC impulsa el talent emergent amb el programa Primer Test del RECLab
- Parc Central proposa per al Black Friday un joc sobre Tarragona i regala bosses confeccionades amb material reciclat de Santa Tecla
- Un projecte pioner integrarà IA i simulació virtual per reforçar l’acompanyament expert a les unitats neonatals
- ‘La dimensió metropolitana del Port de Tarragona’, nova sessió del cicle Mirades Metropolitanes


