Del 9 a l’11 de maig, la Plaça Corsini acollirà el festival «El Marroc a Tarragona: Pont Cultural entre dues ribes». La jornada té com a objectiu apropar la cultura marroquina a la ciutadania. Enguany coincideix amb els 15 anys de la presència consular a la ciutat.
El festival serà una jornada de música, gastronomia, dansa, artesania, literatura i reflexió intercultural. Des del Consulat General consideren l’acte de «gran importància cultural i institucional» per a la ciutat de Tarragona i per les relacions d’amistat entre els pobles.
La Cònsol General del Regne del Marroc a Tarragona, Lleida i Aragó, Ikram Chahine ha ressaltat que és un acte per promoure la diversitat cultural.
És la primera vegada que se celebra a Tarragona. Compta amb la participació de representants del Consulat General, de l’Ajuntament de Tarragona i d’entitats col·laboradores.
- Desconvocada la vaga a PortAventura per al pont de l’1 de maig
- Tremendu (Dani Rifà) ens presenta: “A mig camí”
- El CAT sosté el subministrament d’aigua durant l’apagada elèctrica amb els dipòsits reguladors
- L’IMSST engega el cicle de workshops comunitaris a Ponent
- El Port de Tarragona assegura haver “superat” l’apagada general i opera amb “normalitat”