L’Associació Cultural TREN-K ha organitzat una nova edició del festival internacional ART-E que es farà als jardins del camp de Mart durant les festes de Santa Tecla.El festival transcorrerà durant tres jornades: el dijous 21, el divendres 22 i el dissabte 23 de setembre i en dos espais que reuniran una part important de la música electrònica actual.En la Zona 1 s’habilitarà un espai de ball i sonarà música Â?House-tecnoÂ? mentre que la Zona 2 es dedicarà al Â?Chill OutÂ?.Pel festival passaran una cinquantena d’artistes entre DJ’s, malabaristes, dissenyadors i altres. Vindran d’arreu de l’Estat i de l’estranger. Fins i tot del japó com explica Andrés barber, un dels organitzadors del certamen.Aquest festival de Creació Visual i Música es presentarà el 16 de setembre a partir d’un quart d’una de la matinada al bar de l’auditori del camp de Mart amb una festa que comptarà amb diferents actuacions.

Redacció Tarragona Ràdio