En aquesta edició de les festes de Sant Magí es posarà en marxa un servei especial d’autobús que connectarà la Part Alta amb el Parc del Francolí. Funcionarà durant tota la nit del 15 d’agost, en què hi ha programat el macro-conert de l’Associació de Músics. Les actuacions s’allargaran fins les cinc de la matinada. Paral·lelament hi ha activitats programades en espais de la Part Alta, com el passeig de les Palmeres. Per facilitar la connexió entre aquests punts funcionarà aquest servei especial de l’Empresa Municipal de Transports. Els autobusos passaran cada 20 minuts de 10 de la nit a cinc de la matinada. Ho explica Xavier González, coordinador de les festes. Durant les nits de festa també funcionaran les habituals línies de bus nit que uneixen els barris amb el centre de la ciutat.
