Baixa el nombre de centres educatius de la ciutat amb grups confinats pel coronavirus. El Departament d’Educació ha notificat set centres, un menys que en el darrer balanç. Això representa un 9 per cent dels centres de Tarragona. El total de persones aïllades ha arribat a 230.
La situació a les escoles, més o menys estable
S’han registrat tres amb una seixantena de persones confinades en total. Les Dominiques, la Floresta i les Teresianes tenen un grup aïllat en cada cas. Destaquen els tres positius d’aquesta última escola.

La situació als instituts, una mica pitjor
Destaquen els tres grups confinats al Sant Pere i Sant Pau, amb més d’una seixantena de persones afectades, després dels vuit positius detectats. El Martí i Franquès, el Cal·lípolis i el Pons d’Icart tenen una classe aïllada cada centre.

Al conjunt de Catalunya hi ha dos centres tancats per l’aparició de casos a la comarca d’Osona i al Priorat. Educació ha registrat 751 grups confinats i s’han acumulat 79.673 positius des del mes de setembre.
Més notícies
- Víctor Álvarez: “La natura ha de tornar a ocupar el seu espai al Francolí”
- Cynthia Barzuna: “Nosaltres necessitem la bona salut de l’oceà”
- Luis César: ‘Vinc perquè quan el Nàstic em necessita no puc dir que no’
- Un centenar de treballadors de les indústries tarragonines participen en les primeres sessions formatives de la prova de sirenes del Plaseqta del 29 de maig
- L’Atenció Primària de l’ICS Camp de Tarragona impulsa un estudi per millorar la seguretat dels pacients atesos a casa