Baixen els nous contagiats per coronavirus a la demarcació. El Departament de Salut ha notificat 131 positius en les darreres 24 hores, una vintena menys que en l’anterior registre. La pressió hospitalària no ha experimentat canvis destacables. Lamentablement, sí que s’ha produït una defunció.
Aquesta s’ha registrat al Camp de Tarragona (1.188) i 107 positius nous (59.007), que ja han superat els 59.000 des de l’inici de la pandèmia. Els hospitals han continuat amb una vuitantena d’ingressats i 31 a les cures intensives, un menys. El risc de rebrot ha seguit baixant fins als 186, l’Rt fins al 0,77 i la taxa de confirmats fins als 97 casos per cada 100.000 habitants. Per segona jornada consecutiva s’han injectat unes 4.000 dosis de pauta completa en un dia, són 398.097 en total.
A la ciutat s’ha contagiat per coronavirus una vintena de persones (13.044) i el risc de rebrot també ha baixat fins als 172 punts.
A les Terres de l’Ebre una persona ha rebut l’alta als hospitals, són onze en total, i les cures intensives s’han mantingut amb sis pacients. Salut ha notificat 24 positius en les últimes 24 hores (13.858 i 187 defuncions) i el risc de rebrot que ha disminuït fins als 173 punts. A la regió han rebut la pauta completa més de 120.000 persones.
Més notícies:
- En Comú Podem reclama una jubilació digna per a 4.200 pensionistes de Tarragona penalitzats tot i haver cotitzat 40 anys
- AITASA inverteix 10 MEUR per reforçar la transició hídrica de la indústria de Tarragona
- La 3a Jornada Territori Arxiu explorarà les fissures i les dissidències com a noves formes de llegir els arxius
- Junts reclama al Govern que compleixi els acords del Parlament per garantir el futur del sector químic de Tarragona
- Eugeni Valderrama: ‘Estem fent les coses bé i en els darrers partits ens mereixíem més punts’
