Una nena de mare magribina és el primer nadó nascut a les comarques tarragonines aquest 2007. Basma Fati, va néixer a la 1 i 5 minuts de la nit de Cap d’Any a l’Hospital de Santa Tecla. Va ser un part natural i la nena va pesar 3 quilos 200 grams. La mare és una dona de 35 anys del Marroc que actualment viu al Vendrell. El pare no va poder estar present al part perquè es troba al seu país d’origen intentant obtenir els papers necessaris per viure a l’estat espanyol. La primera nena del 2007 té dos germans, de 10 i 5 anys. Es dóna la circumstància que el seu germà petit també va néixer un dia 1 de gener, però de l’any 2001.
