Albert Cabestany és el nou líder de l’estatal indoor després de guanyar la penúltima prova del campionat disputada aquest cap de setmana a Santander. El de Sherco va superar a Bou i a Raga que el van acompanyar al podí a la prova cantabre. Cabestany va aconseguir tancar el circuit del Palacio de los Deportes amb només 17 penalitzacions per davant així de les 18 de Toni Bou i les 21 d’Adam Raga. El mateix Cabestany explicava així el que ell mateix ha qualificat com un cap de setmana rodó.La línia ascendent del pilot tarragoní fa ser optimista al mateix Cabestany per aconseguir embutxacar-se l’estatal indoor i trencar així l’hegemonia exercida per Raga, que Bou ja va trencar en la competició estatal outdoor.. Ara quan només manca una prova per tancar l’estatal, la del pròxim 26 de desembre a Lleida, Cabestany i Raga empaten a 60 punts al capdavant de la classificació i per tant es jugaran el títol al pavelló Barris Nord el pròxim dia de Sant Esteve.