Avui ens acompanya Jaume Descarrega, president de la Delegació de Tarragona del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya. Conjuntament amb l’Àrea de Serveis a la Persona de l’Ajuntament de Tarragona, organitzen un seguit d’actes aquest divendres 9 d’octubre.
Al matí tindrà lloc la II Jornada d’Atenció Primària i Psicologia, de 8:45 a 14:00h a la Sala d’Actes de l’Ajuntament de Tarragona. A la tarda es durà a terme un acte en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental amb el Cine-fòrum: Folie à deux. En aquesta ocasió amb la participació de Diego Lorca i Pako Merino, actors i guionistes de la pel·lícula. De 17:30h a 20:30h a la Sala d’Actes de l’Antiga Audiència de Tarragona.
Desprès del cine-fòrum es farà la ja tradicional encesa de les 365 espelmes, una per a cada dia de l’any a les escales de l’Antiga Audiència de Tarragona.
Ambdós actes són gratuïts i oberts al públic.


