Coincidint amb el Pregó de les festes aquest dilluns comencen les emissions de Tecla TV. Aquest és el segon any en què l’Empresa Municipal de Mitjans de Comunicació tira endavant aquesta iniciativa que té l’objectiu d’apropar a tothom els actes centrals de les festes. Durant els propers quatre dies es retransmetran en directe nou esdeveniments, entre els quals hi ha el pregó, la baixada de l’àliga, la processó i els castells. Les emissions es podran seguir a través de les pantalles gegants instal·lades a la plaça de la Font i a la Rambla Nova. També a través d’internet al web www.teclatv.cat. Els actes enregistrats es podran recuperar a la web un cop acabades les festes. Com a novetat, en aquesta edició Tecla TV acompanyarà les imatges del pregó i el seguici amb les retransmissions de Tarragona Ràdio. A més, el pregó serà traduït al llenguatge de signes. Josep Maria Bonet és el gerent de l’Empresa Municipal de Mitjans. Una altra novetat que presenta enguany Tecla TV és que es podran fer comentaris a través del Facebook. L’any passat més de 6 mil persones van entrat al web de Tecla Tv durant els quatre dies centrals de les festes.
