Un funcionari de la presó de Mas Enric del Catllar (Tarragonès) ha estat detingut per introduir substàncies estupefaents i objectes prohibits al centre. Concretament, l’home venia drogues i telèfon mòbils als interns.
Segons ha avançat ElCaso.cat, i han confirmat fonts penitenciàries a l’ACN, l’individu va ser arrestat dilluns quan va entrar a treballar al matí. Se l’acusa de diversos delictes contra la salut pública en centre penitenciari, blanqueig de capitals i organització criminal.
La investigació es va iniciar el 2023 i el jutjat manté oberta la instrucció, sobre la qual s’ha decretat secret d’actuacions.
- Carla Casadevall, investigadora a la URV, finalista del Premi Princesa de Girona de Recerca 2026
- El nou dipòsit del CAT a Vila-seca garantirà l’abastament durant 24 hores en situacions “excepcionals”
- Prop de 600 ciclistes ja s’han inscrit a la Bicicletada de Tarragona
- Quin cost real té la roba que comprem? Parlem d’ultra fast fashion i drets humans amb LaCoordi
- ECP proposa que Mercats recuperi el seu pàrquing

