L’esplai es va posar en marxa el 22 de desembre i durant dues setmanes ha anat recorrent els principals eixos comercials del centre de la ciutat i els barris. Ha passat per Cronista Sessé, la Rambla, la Vall de l’Arrabassada, Torreforta i Sant Pere i Sant Pau, entre d’altres zones. S’hi han fet tallers, jocs i espectacles pels més petits. Totes les activitats són gratuïtes. Aquest divendres arriba al seu final. Es clausurarà a les tres de la tarda a la plaça Verdaguer. La presidenta de la Federació d’Unions de Botiguers de Tarragona, Ester Fernández, es mostra satisfeta amb aquesta iniciativa pionera que pretenia facilitar les compres als pares. L’esplai de la FUBT ha comptat amb un pressupost de 30 mil euros. Hi han col·laborat les àrees de promoció econòmica i medi ambient de l’Ajuntament i també empreses com Bayer i Coca-cola.