El Pati Jaume I acull a partir d’aquest dimarts 23 de maig dues noves exposicions de la mà de Fotoamigo, una associació cultural que va néixer fa 6 anys a Torredembarra amb la motivació de donar a conèixer la cultura fotogràfica mitjançant sortides, tallers, exposicions i altres activitats.
La primera de les mostres que porten aquest mes de maig a l’Ajuntament de Tarragona porta per títol Dona’m una càmera i et capturo el moment. Es tracta d’un conjunt d’imatges captades pels socis en les quals es pot contemplar diferents paisatges i una tècnica fotogràfica anomenada knolling, una tendència en fotografia consistent en muntar una composició –des d’una presa zenital- a partir de l’acomodament d’objectes disposats de tal manera que cadascun estigui a 90 graus entre si.
La segona exposició, que compartirà espai i calendari amb la primera, és una mostra fotogràfica documental que reflecteix la realitat dels infants que viuen al carrer de Veneçuela i la comparativa amb els infants que viuen amb totes les necessitats cobertes. Sota el títol Dues realitats, les fotògrafes Miryam Huebra i Minu Machado reflecteixen la realitat dels infants en situació de carrer, que veuen afectat el seu dret a un nivell de vida adequat pel que respecta a la seva alimentació, atenció mèdica, educació o habitatge, a més d’altres vulneracions que tenen a veure amb el seu dret a la família o a la seva integritat personal.
Les dues exposicions es poden visitar del 23 de maig al 5 de juny de dilluns a divendres, d’11 a 20 h i dissabtes i festius, d’11 a 13 h.
Més notícies:
- Creu Roja i Protecció Civil de Tarragona fan una crida a la prudència després dels tres ofegaments registrats a la Costa Daurada
- Els dos nens britànics que es van ofegar a la platja de Salou estaven amb el seu pare a l’espigó
- L’Ibersol CBT incorpora Iker Fernández
- Blau de Prússia: “L’aigua que respira: llum, CO₂ i futurs combustibles”
- Detingudes 14 persones en tres plans d’acció a Bonavista, Campclar i Sant Pere i Sant Pau.