El conseller d’Educació, Josep González Cambray, ha avançat que el proper curs es mantindran les quarantenes a les escoles quan es detecti un cas positiu al grup, però que estan estudiant eliminar-les progressivament als instituts, per als alumnes d’ESO, Batxillerat i cicles formatius.
González Cambray ha dit que estan adaptant els protocols de gestió de casos i que aquesta mesura dependrà de l’evolució de la vacunació entre els més joves. Precisament, el conseller ha explicat que es plantejaran eliminar els aïllaments dels grups bombolla en els instituts si la campanya de vacunació avança ràpidament.
El conseller ha assegurat que hi haurà un curs presencial al cent per cent. El conseller ha fet una crida a incrementar la vacunació entre els majors de 12 anys.
Més notícies:
- Entre Lleida i Tarragona amb els LLengua Morta
- Els sindicats tanquen un acord amb el Ministeri de Transports i desconvoquen la vaga ferroviària
- Substitueixen la cadena d’un tram d’escales mecàniques del carrer Vapor
- Arrenca una nova campanya de donació de sang a la URV
- Continuen les protestes dels docents després de les negatives rebudes
