El 93,6% del professorat català reclama una infermera a les escoles i instituts. Així ho revela una enquesta del Sindicat d’Infermeria SATSE Catalunya, que ha comprovat que la gran majoria de centres, un 88,8%, no disposen de personal sanitari.
El sindicat alerta que el 91,3% dels docents afirmen que al seu centre assisteix algun alumne amb problemes de salut o condicions físiques o psíquiques que requereixen atenció d’un professional de la salut.
En declaracions a Tarragona Ràdio, la delegada territorial d’USTEC a Tarragona, Laura Ferré, assegura que es tracta d’una demanda que els docents reivindiquen des de fa anys.
Els resultats de l’enquesta han posat de relleu la necessitat d’assegurar la presència d’infermeres escolars a tots els centres educatius, però també la importància de promoure i implementar plans i polítiques que permetin una atenció sanitària més completa i integral per als estudiants.
Més notícies:
- El vestidor del Nàstic entoma com un repte i una oportunitat el duel a casa contra l’Atlético de Madrid B
- ‘Les metamorfosis’ donen el tret de sortida a l’SCAN
- Chiqui Barros (TGN Bàsquet) espera sumar la primera victòria a la pista del Almeda
- El plenari aprova l’ampliació d’habitatge social al futur barri del Nàstic
- El Parador al Banc d’Espanya haurà d’esperar que passi el 29-N
