El Banc d’Espanya de Tarragona es converteix en unes oficines municipals en una sèrie de Netflix. La productora NL Film dels Països Baixos està gravant la seqüela de la pel·lícula Costa. Un centenar de persones entre equip tècnic i figurants han participat en el rodatge d’aquesta producció.
Després de dos anys de l’estrena del film Costa, ara arriba la sèrie. La història explica el vincle que té la població dels Països Baixos amb la Costa Daurada i els records que tenen de la infantesa i joventut de la seva població.
La productora, Anahí Puig, ha explicat a Tarragona Ràdio que han concentrat el rodatge a Tarragona, al Banc i al restaurant La Sardinera, Sitges i l’Ametlla de Mar. Ha manifestat que el Banc d’Espanya és una localització particular i que tornen després d’haver rodat una altra pel·lícula en el mateix espai.
Les escenes que s’han gravat al territori formen part de tota la sèrie que pròximament veurà la llum a la plataforma Netflix.
Més notícies:
- Castanyada i Halloween amb Aleix Vidal, tot ple de màgia
- Susana Borràs: “L’objectiu de la Cop 30 és accelerar el ritme dels acords de París”
- El CAT aprova un pressupost de més de 50 MEUR per al 2026
- La Camerata XXI porta la musicoteràpia al Teatre Tarragona amb entitats socials de la ciutat
- S’adjudiquen les obres de millora del carrer Eivissa
