El Col·legi de Metges de Tarragona distingeix Maria Bodí per la seva trajectòria professional. Ha estat reconeguda amb el premi d’honor Sants Cosme i Damià, la màxima distinció del COMT.
Amb aquesta distinció el COMT reconeix una trajectòria marcada pel rigor científic, el lideratge assistencial i la innovació tecnològica i organitzativa, que han consolidat l’UCI de l’Hospital com un model d’alta qualitat. El guardó es lliurarà el divendres 12 de desembre, en una nova edició dels Premis Antonius Musa.
Vinculada professionalment a l’Hospital Joan XXIII des del 1991, Maria Bodí ha estat impulsora de la transformació tecnològica i humana de l’UCI, on ha consolidat un model assistencial de gran qualitat. A més del reconeixement principal a Maria Bodí, el COMT ha atorgat la distinció de Col·legiat d’Honor a Francesc Bové Armant, metge de família i antic director del CAP Tàrraco, que actualment no es troba en actiu arran d’un ictus greu que va patir el 2018. En el cas de Bové, el COMT ha destacat el seu compromís persistent amb la sanitat pública i el seu paper com a veu activa en la reivindicació d’un sistema d’atenció a l’ictus equitatiu al territori.
Com a Col·legiats i Col·legiades de l’Any, el COMT reconeix enguany Manel Saltor, de les Terres de l’Ebre; Esther Roquer, de Reus, i Manel Castellote, de Tarragona. El premi a l’Equip Assistencial Multidisciplinari de l’Any recau en la unitat integrada Barnahus de Tarragona.
- El tarragoní Alejandro Fernández, reelegit president del PPC amb el 97,51 % dels vots
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La producció tarragonina de l’òpera ‘Carmen’ obre el Festival Camp de Mart amb ovació del públic
- El peatge de la C-32 s’aixecarà pel pas del Tour entre Tarragona i Barcelona
- Una exposició al Museu del Port reviu la tradició romescaire de Tarragona
