El petit despreniment en una façana de l’immoble número 1 del carrer Colom ha obligat a tallar la zona aquest dilluns al matí. S’ha delimitat l’àrea per a la seguretat de la via pública i els vianants. Sí que es pot accedir al pàrquing.
Així mateix, s’ha traslladat la parada d’autobusos municipals al carrer Battestini, de manera provisional.
Els arquitectes de l’Ajuntament han revisat les possibles afectacions del despreniment que s’ha registrat a la primera planta i la part superior de la façana, com ha explicat a Tarragona Ràdio l’arquitecte municipal, Eloi Hurtado.
Diu que no hi ha riscs imminents però que s’ha optat per tancar el carrer per garantir la seguretat de les persones i prendre mesures preventives fins que hi intervingui la propietat.
L’arquitecte municipal, Javier de Higes, també ha explicat a Tarragona Ràdio que els bombers, després d’una primera inspecció, han contactat amb l’ajuntament. Les afectacions són exteriors.
L’edifici afectat està destinat a oficines i en l’actualitat es troba deshabitat.
