L’equip de futbol femení del Nàstic ha assolit aquest cap de setmana l’ascens a la primera divisió catalana. Les jugadores de Fran Rodríguez han fet una gran temporada i al final, després de la victòria 0 a 2 en la darrera jornada davant el Sant Pere i Sant Pau van aconseguir ser les millors segones dels set grups de la segona divisió i, per tant, han aconseguit l’ascens.

Un objectiu assolit, com explica al TGN Esports de Tarragona Ràdio, una de les coordinadores i preparadora física de l’equip, la Marta Lilo, qui reconeix que l’ascens és fruit de la feina i que ara han de pensar a fer un projecte per mantenir-se a la primera divisió femenina catalana.

Marta Lilo, ha explicat com van viure aquesta darrera jornada i el que necessitaven per pujar de categoria.

Ara el club se centra a anar creixent, com ja han fet aquesta temporada, amb la creació també d’un equip juvenil que en moments puntuals han ajudat al primer equip.