El nebot de la cuinera assassinada a Mas d’Enric el 13 de març de 2024 per un pres, Pablo Martínez, ha demanat la creació d’una comissió d’investigació al Parlament de Catalunya per esclarir els fets, depurar responsabilitats i per poder analitzar amb profunditat els protocols que van fallar, així com els informes dels Mossos o el d’Inspecció de Treball que conclou que el Centre d’Iniciatives de Reinserció no havia avaluat el risc de violència a la cuina de la presó del Catllar.
Martínez ha fet aquesta petició en la Comissió de Justícia celebrada aquest dijous. “Podem treballar perquè no es cometi més una tragèdia com la nostra”, ha dit. Junts, ERC, Comuns i PSC s’han compromès a estudiar-ho mentre que PP, VOX i Aliança hi ha donat suport.
- Els Agents Rurals alerten del risc d’incendi per l’onada de calor i la situació dels boscos
- ‘Arquitectura de Fira’ engega aquest dijous el Festival Cultura o Extinció
- Es compleixen 25 anys de l’històric ascens del Nàstic de Tarragona a Segona Divisió
- Nico Van Rijn, nou central per a la defensa grana
- Homenatgen els tres menors ofegats amb una ofrena floral a la platja de l’Arrabassada
