El proper 23 d’abril Tarragona es tornarà a omplir de roses i llibres, i la Rambla tornarà acollir les tradicionals parades. Aquest any com a novetat l’espai s’amplia amb la incorporació del passeig de les Palmeres. El conseller de Domini Públic Nacho García ha explicat que “l’ampliació busca més comoditat pels paradistes i pels tarragonins i tarragonines que omplen els carrers”.
D’avui fins el proper dia 7 d’abril, les llibreries i floristeries, les institucions públiques que editen libres, els grups polítics, les entitats sense ànim de lucre, les associacions i els grups escolars poden sol·licitar un espai per instal·lar les seves parades en l’espai habilitat de la Rambla i també a altres espais de la ciutat habilitats.
El tràmit es pot fer de manera presencial o telemàtica en el següent enllaç: https://seu.tarragona.cat/sta/CarpetaPublic/doEvent?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=CATALOGO&DETALLE=6269000064043365507659
- Activació del Pla d’Actuació Municipal pel risc de ventades
- Detingut a Montpeller un pres que no va tornar a la presó de Mas d’Enric després d’una sortida programada el 2022
- Rescaten sense vida l’home que es buscava al mar a la Cala de la Roca Plana de Tarragona
- Les exportacions cauen un 9,5% a l’agost a Tarragona i l’Ebre, coincidint amb l’entrada en vigor dels aranzels americans
- El Pont de Mahoma 215: Obrim la 12a temporada amb el nou llibre d’Edu Sallent, i amb Òscar Cadiach des del Canadà
