El Partit Popular critica que el Govern d’Espanya “no hagi mogut res” per mantenir els centres d’examen de conduir. Els populars lamenten que la DGT imposi la digitalització de les proves teòriques sense cap tipus de finançament.
La diputada Elisa Vedrina retreu que la digitalització de les proves teòriques es faci sense ajudes als municipis i sense mecanismes d’acompanyament. Vedrina demana que la DGT assumeixi el cost de la digitalització i que financi les adaptacions necessàries per mantenir els centres operatius perquè cap municipi perdi aquest servei.
El Partit Popular defensa que el model dels centres d’examen desplaçats, on els ajuntaments cedeixin les aules i la DGT desplaça els examinadors, va néixer per acostar les proves del permís de conduir als que viuen més lluny de les capitals. Consideren que la digitalització és necessària, però no ha de ser un obstacle per accedir a les proves.
- Torna el ball parlat de Sogra i Nora
- La Terrasseta llença el cicle de cultura L’Esbarzer com a celebració dels seus 15 anys
- Els Bombers reben 28 avisos per les pluges durant la nit, 105 des d’aquest dijous
- Jornada de manifestos i unitat al voltant del Dia Internacional de la Dona, pendents de la pluja
- Roser Marsal, l’única egiptòloga de Tarragona, lidera l’excavació de la presa més antiga d’Àfrica: “Un somni construït amb anys de feina”
