El PP proposa rehabilitar i construir nous habitatges de forma sostenible. L’alcaldable Maria Mercè Martorell vol cedir sòl municipal a constructores perquè paguin la construcció i es dediqui al lloguer, amb un 10 per cent de protecció oficial.
Martorell pretén descongestionar zones de lloguer tensat i construir nous hotels per recuperar lloguers ‘normals’ d’apartaments turístics.
Martorell vol abaixar l’IBI o la brossa a emprenedors i autònoms, fer l’autobús gratuït als estudiants i crear un circuit de bus nocturn que lligui els espais d’oci i cultura per apartar els cotxes. També proposa crear bonus de cultura per retenir i captar nous joves.
Més notícies:
- El ple aprova iniciar el procediment de venda de les accions que l’Ajuntament té al Nàstic
- Sàmper es reuneix amb els treballadors de Dow
- José Amo s’incorpora al Nàstic per aportar experiència a la defensa
- Les infermeres de CODITA alerten del risc de desmais, cops de calor i deshidratació davant l’arribada de les altes temperatures
- Les treballadores subrogades de les llars d’infants municipals queden adherides al conveni de l’Ajuntament
