El PP ha proposat una esmena als pressupostos per ampliar l’aparcament de l’estació del Camp de Tarragona. El diputat Pere Lluís Huguet ha plantejat transferir 600.000 euros a l’Ajuntament de La Secuita per assegurar la capacitat d’aquesta infraestructura.
Des de l’estació d’alta velocitat, el diputat ha explicat que han presentat l’esmena perquè l’aparcament està ple i els cotxes no hi caben. Segons Huguet, “aquesta setmana s’han de votar els pressupostos i és una bona oportunitat per incloure en els comptes el bon funcionament i el bon servei d’aquesta estació”.
El PP ha reiterat la necessitat d’oferir un aparcament ampli i gratuït que faciliti que els usuaris agafin el tren des d’aquesta estació que està fora dels nuclis urbans.
- Shane Wetzel (Vòlei SP i SP), partit estel·lar en el debut a casa
- La compra de Ca l’Ardiaca per la cadena hotelera Iruña Palace SA, pendent d’una inspecció tècnica
- Neix l’Escola Popular Antiracista de Tarragona per fomentar l’aprenentatge i el suport mutu
- En Comú Podem acompanya la plantilla de Dow i exigeix a la Generalitat que s’impliqui per reduir al màxim els acomiadaments
- Constituïts els consells de participació dels polígons químics Nord i Sud de Tarragona en el marc del Plaseqta
