El carrer Colom quedarà tallat pel pas de vehicles a partir d’aquest dijous i fins que finalitzin les obres del nou Mercat Central. Això serà a l’estiu.

El motiu de la restricció és que ara comença l’estesa de la línia elèctrica que alimentarà el nou equipament comercial i la urbanització d’aquesta zona.

Des de l’Ajuntament de Tarragona, es recorda que el tancament del carrer Colom ja estava prevista per Espimsa i n’eren coneixedors els comerciants i les entitats de la zona del Mercat Central des del passat setembre. Va ser aleshores quan es va decidir obrir el carrer Colom de manera provisional per a vianants per afavorir l’activitat comercial dels establiments i, de manera excepcional, per les mares i pares que deixen i recullen els nens al col·legi Joan Roig.