El Parc Central és finalista als premis internacionals Solal Awards. Està nominat per la iniciativa de Tarraco Experience, en la categoria que reconeix projectes que integren la tecnologia com a element central de la seva estratègia.
El proper 17 de juny es donaran a conèixer els guanyadors de les diferents categories del certamen que reconeix l’excel·lència i la innovació en campanyes de màrqueting de centres comercials a nivell global.
En el cas del Parc Central està nominat a la categoria Emerging Technology per la iniciativa Tarraco Experience. El projecte va oferir als visitants, durant un període exclusiu, una experiència immersiva que permetia submergir-se, mitjançant l’ús de tecnologia avançada, en la història de la Tarraco romana.
El gerent de Parc Central, Francisco Lambea, parla d’un projecte d’oci, innovador i didàctic que a més de millorar la visita al centre, s’apropa a les noves generacions mitjançant l’ús de noves tecnologies que aconsegueixen portar al present el passat històric de Tarragona.
La iniciativa es va poder gaudir també en diferents espais del centre comercial. A través de l’escaneig d’uns codis QR ubicats als passadissos del centre comercial, els visitants van poder descobrir als seus telèfons mòbils diversos aspectes de la vida de l’antiga Tarraco romana a través de la realitat augmentada.
- Roda de Berà i el Vendrell reclamen mesures “estructurals” contra les inundacions i fer “més permeable” la via del tren
- Athuman, nou reforç del Nàstic 26/27
- Un Nàstic amb moltes baixes perd al camp de l’Espanyol B (3-0)
- Finalitza l’episodi de pluges torrencials d’aquest dissabte amb 11 ferits i prop de 830 trucades al 112
- Afectats pels aiguats al Baix Penedès i al Tarragonès destaquen la intensitat de l’episodi: “Com aquest mai a la vida”
