Joan Llort ha estat escollit com a secretari general de la UGT a Tarragona en el Congrés celebrat aquest dijous a Montblanc.

La de Llort era l’única candidatura presentada. Ha obtingut més d’un 94% de suports. Ha aconseguit 85 vots (79 vàlids) davant 5 vots en blanc i un nul.

Llort ocupava des de novembre de l’any passat el càrrec de manera provisional. Va accedir-hi per substituir Jordi Salvador, actual diputat al Congrés per ERC.

En declaracions a Ràdio Montblanc, el nou secretari general de la UGT de les Comarques de Tarragona, Joan Llort, afronta el nou mandat amb la voluntat de treballar en favor de l’estabilitat en les contractacions, la millora de les condicions laborals i el manteniment dels convenis dels diferents sectors.
El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, ha destacat que Llort ha aconseguit consolidar l’estructura de la UGT a Tarragona, un fet cabdal per tornar a ser la primera força sindical al territori.
La trobada també ha servit per proclamar els nous òrgans de direcció de la UGT de les comarques de Tarragona.