Els tarragonins van guanyar 3 a 0 al camp del cuer de la categoria i escalen fins la vuitena posició a la classificació.Es queden just per sota del Reus Deportiu i per tant, a dos punts de disputar la Copa del Rei.Si es mira el play-off d’ascens, la distància s’ha retallat als 14 punts.El Nàstic va avançar-se en el marcador amb un matiner gol de Marcos al minut quatre de la primera part.Una pilota al pal del jugador rival Ángel minuts després van crear algun dubte que Â?en un tres i no resÂ? es va esvair.Amb la victòria grana per la mínima dels grana es va arribar al descans. Als dotze de la represa va ser Jesús Perera el que feia pujar el segon del Nàstic al marcador. Novament Marcos arrodonia la festa marcant el tercer i últim gol dels tarragonins al minut 18.Aquest últim jugador es converteix amb el pitxixi de l’equip grana amb 11 gols.La nota negativa del partit van ser les targetes grogues de Javi Martínez i Marc Martínez. Els dos jugadors tanquen el cicle i no podran jugar diumenge vinent contra l’Atlètic Balears en el tercer partit de la setmana amb un rival de Ses Illes.Aquest dimecres també hem conegut que el Reus Deportiu-Nàstic es jugarà el 31 de març, diumenge de Resurrecció, a les 17h. Serà transmès per la Televisió de Catalunya, per Esports 3.Javi Salamero va destacar al final de l’encontre que el Nàstic havia imposat un ritme difícil de seguir pel rival i que sabíem que després de marcar el primer arribaria el segon gol. També va considerar que l’equip estava en el millor moment de la temporada i que l’havien d’aprofitar i va desitjar que la victòria llancés els grana cap a alguna cosa important. Sobre el fitxatge de Perico, l’entrenador va dir que el jugador pot aportar frescor amb un perfil de jugador que no té ara el Nàstic i amb capacitat de jugar entre línies.
El millor Nàstic de la temporada goleja a Binissalem
